مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 17:022022-02-20سياسي

اجرای طرح نظارت هوشمند در جنگل ها و مراتع گیلان/ ایجاد کمربند سبز


دادستان مرکز گیلان، با بیان اینکه طرح نظارت هوشمند در دستور کار مدیران متولی انفال و بیت المال قرار گرفت، گفت: بیشتر مساحت استان جنگلی و مرتعی بوده و لذا مورد طمع سودجویان قرار گرفته است.

- ایسنا/گیلان دادستان مرکز گیلان، با بیان اینکه طرح نظارت هوشمند در دستور کار مدیران متولی انفال و بیت المال قرار گرفت، گفت: بیشتر مساحت استان جنگلی و مرتعی بوده و لذا مورد طمع سودجویان قرار گرفته است.

سید مهدی فلاح میری در حاشیه نشست شورای حفظ بیت المال که با محوریت بررسی مشکلات ناشی از ساخت و ساز و احداث اعیانات و سازه های بزرگ در مستثنیات واقع در محدوه اراضی مرتعی و جنگلی استان گیلان برگزار شد، با اشاره به احکام قضایی تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و اقدامات قاطع دستگاه قضایی اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشتر مساحت استان جنگلی و مرتعی می باشد مورد طمع سودجویان قرار گرفته لذا ضروری است طرح نظارت هوشمند(بلوک بندی مرتع و جنگل) در دستور کار قرار گیرد و به مدیران متولی انفال و بیت المال ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه برخی از ساخت و سازها در جنگل ها به بهانه اسکان دام صورت گرفته و افراد بومی نیز این مکان ها را در اختیار اشخاص غیربومی از سایر استان ها قرار می دهند تصریح کرد: احداث آپارتمان های بلند مرتبه در حاشیه جنگل ها و مراتع و در مناطقی که فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارت هوشمند در جنگل ها و مراتع گیلان/ ایجاد کمربند سبز

اجرای طرح نظارت هوشمند در جنگل ها و مراتع گیلان/ ایجاد کمربند سبز